من تنها هستم
@ توضیحات @

tanhaei.jpg



من تنها هستم

تنها بودم
از اول تنها بودم

اما باور نداشتم تنهاییم را
چقدر با دروغ خودم را راضی نگاه داشتم
که من تنها نیستم

اما دیگر مجالی نیست
باور کردم
با تمام وجود

با رفتنت

که
من

تنهایم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ...یه عاشق تنها... ]


درباره وبلاگ

هیچ کس همراهم نیست * تنهای اول * ♥♥♥ ME & GOD ♥♥♥
موضوعات
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 825
بازدید کل : 188142
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

....EH

zzz

...Break up With

...I'm Alone


ehsan.jpg

web me